Stage in Turiani-Hospital - Reisverslagen van Annemarijn Schreuder - WaarBenJij.nu Stage in Turiani-Hospital - Reisverslagen van Annemarijn Schreuder - WaarBenJij.nu

Stage in Turiani-Hospital

Voor mijn minor (Public Health Promotion) ga ik samen met mijn klasgenootje Kiaya uit Amsterdam naar Tanzania toe.
Wij gaan stage lopen in het Turiani-Hospital, wat ongeveer 300km van de hoofdstad Dar es Salaam vandaan ligt.
Na een stage periode van bijna 4 weken gaan we daarna lekker vakantie houden, waarbij we naar nationale parken gaan en naar Zanzibar.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2015

Zanzibar, huwelijksaanzoeken en kwa heri Tanzania!

20 Juni 2015

Lange reis en safari's

14 Juni 2015

Laatste stagedagen in het Turiani-Hospital

07 Juni 2015

Reanimatie, weekend Morogoro en mobiel missing

02 Juni 2015

Holle of stilstaan
Annemarijn

Voor mijn minor (Public Health Promotion) ga ik samen met mijn klasgenootje Kiaya uit Amsterdam naar Tanzania toe. Wij gaan stage lopen in het Turiani-Hospital, wat ongeveer 300km van de hoofdstad Dar es Salaam vandaan ligt. Na een stage periode van bijna 4 weken gaan we daarna lekker vakantie houden, waarbij we naar nationale parken gaan en naar Zanzibar.

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9047

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Stage in Turiani-Hospital

Landen bezocht: